Mandag | 8.00 - 11.00 og 14.00 - 16.00 |
Tirsdag | 8.00 - 11.00 og 14.00 - 16.00 |
Onsdag | 8.00 - 11.00 |
Torsdag | 8.00 - 11.00 |
Fredag | lukket |
Telefonen er i perioder meget travl. Der er køfunktion på maksimal 5. Du kan derfor være nødsaget til at ringe op igen.
Ved afbud brug venligst formularen til afbud eller læg besked på telefonsvareren.
I kan altid lægge besked på telefonsvareren. I vil så blive kontaktet hurtigst muligt.
Vi tilstræber, at alle nye patienter tilbydes en hurtig tid. For ikke akutte patienter er der normalt ca 4 - 8 ugers ventetid. Klinikken har en afbudsliste, hvor I kan blive skrevet op i tilfælde af aflysninger eller flytninger.
For bedre at kunne koordinere din behandling i sundhedsvæsenet kan andre sundhedspersoner med en behandlerrelation til dig se, hvornår du har aftalt tid hos en praktiserende speciallæge.
Du kan også selv se dine aftalte tider med speciallægepraksis og med din praktiserende læge i MinLæge appen og på sundhed.dk.
Hvis du ikke ønsker, at andre sundhedspersoner skal se dine aftalte tider med en praktiserende speciallæge, kan du oprette en spærring. Det gør du i MinLæge appen eller på sundhed.dk.
Kontakt sundhed.dk på tlf 44 22 20 80 eller skriv til info@sundhed.dk
Se også vejledning til spærring i MinLæge appen via QR koden:
Der er mulighed for at rekvirere tolk. Dette skal I gøre opmærksom på ved bestillingen af konsultationen.
Såfremt barnet har skoldkopper, akut diaré eller feber med opkastninger bedes forældrene kontakte klinikken, før barnet møder op i klinikken.
Dette gælder også, såfremt barnet er bærer af resistente stafylokokker (MRSA).
En hospitalsudlagt henvisning er en henvisning, som egen læge har sendt til en hospitalsafdeling, men som er blevet viderevisiteret/udlagt til en speciallægepraksis.
For disse henvisninger gælder, at du/I på grund af udredningsretten skal tilbydes en tid indenfor 30 hverdage.
Samtidig gælder dog, at hvis du/I ikke ønsker at tage imod den tid, der tilbydes, bortfalder ventetidsgarantien.
Vi hører meget gerne fra dig/jer, hvis der er noget, du/I er særligt glad for i klinikken. Særlige ønsker eller andre forslag til forbedringer modtages også gerne.
"Hjælp os med at blive bedre" er en pjece til dig, der har oplevet, at noget er gået galt i sundhedsvæsenet (en utilsigtet hændelse UTH), og som vil være med til at forebygge, at lignende sker for andre. I pjecen står også, hvor du finder mere information om dine øvrige handlemuligheder.
Nedenstående link guider dig videre, hvis du vil klage.
Ved andre spørgsmål til klinikken kan nedenstående kontaktform anvendes. Bemærk det er en ikke-krypteret mail, så undlad cpr nr og andre følsomme oplysninger. Der kan ikke bestilles tid eller meldes afbud på denne mail. Brug i stedet for den relevante formular, der findes under kontakt.
Forvent en vis svartid.
Speciallæge PhD Ida Norgil
+45 38 87 18 48
info@idanorgil.dk
Amagerbro Sundhedscenter
Kirkegårdsvej 25A 1
2300 København S
Mandag | 8.30 - 17.30 |
Tirsdag | 8.30 - 17.30 |
Onsdag | 8.00 - 15.00 |
Torsdag | 8.00 - 15.00 |
Fredag | lukket |
Klinikken holder lukket på alle helligdage
Klinikken er lukket den 5/12 og 24/12-5/1